پیشرو، فناور، ارزش آفرین

گروه صنعتی آتام

فارم پرورش مرغ گوشتی ارگانیک در کشور امریکا

فارم پرورش مرغ گوشتی ارگانیک در کشور امریکا

ویدیوی آشنایی با فارم پرورش مرغ گوشتی بل اند ایوانز در امریکا

بل اند ایوانز زنجیره کامل تولید گوشت مرغ در ایالت تگزاس امریکا است. ما در این ویدیو قصد داریم شما را با مراحل پرورش مرغ گوشتی در این هولدینگ آشنا کنیم.

ایجاد بستر مناسب در سالن پرورش مرغ گوشتی

بستر استفاده شده در این فارم از جنس پوشال می باشد که با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک در سطح سالن پرورش پاشیده می شود.

استفاده از جوجه سالم

جوجه تهیه شده برای این فارم از گله مادر سالم انتخاب شده و به صورت کاملا بهداشتی و بدون وارد کردن هیچگونه استرس به جوجه، وارد فارم می شود. استفاده از جوجه سالم و حمل صحیح آن یکی از فاکتورهای مهم در موفقیت و افزایش بهره وری فارم می باشد.

نوردهی سالن پرورش

استفاده از نور طبیعی و ایجاد نور مصنوعی با استفاده از لامپ های LED و اجرای صحیح برنامه روشنایی در فارم، موجب سلامت فارم، کاهش استرس نوری و کاهش ضریب تبدیل می گردد.

تنظیم رطوبت و دمای سالن با استفاده از سیستم حرارتی و برودتی بروز

در فارم پرورش مرغ گوشتی بل اند ایوانز، دما و رطوبت سالن با استفاده از سیستم مدرن حرارتی و برودتی تنظیم می شود. ایجاد دمای مناسب در محیط موجب افزایش کارایی، کاهش ضریب تبدیل و بهبود سیستم ایمنی پرنده می شود.

ایجاد محیط طبیعی و باز برای پرورش مرغ

در فارم مرغ گوشتی بل اند ایوانز طی ساعات معینی از روز، مرغ ها به صورت آزاد در محیط طبیعی اطراف سالن پرورش به گشت و گذار مشغول می شوند. این امر یکی از فاکتورهای مهم در پرورش مرغ ارگانیک می باشد. فاکتورهای دیگری مانند خوراک طیور سالم وطبیعی، استفاده آنتی بیوتیک های طبیعی و... وجود دارند که هر کدام نقش مهمی در پرورش مرغ ارگانیک ایفا می کنند.

استفاده از خوراک با کیفیت

برای تهیه خوراک طیور با کیفیت باید از نهاده و مواد اولیه با کیفیت و سالم استفاده کرد. خوراک سالم نقش مهمی در سلامت مرغ و عرضه گوشت سالم به بازار مصرف ایفا می کند. در صورتی که از خوراک مرغ سالم نباشد علاوه بر افت کارایی گله، موجب به خطر افتادن جامعه مصرف نیز خواهد شد.

دانخوری و آبخوری بهداشتی و مدرن

استفاده از سیستم دانخوری و آبخوری مدرن علاوه بر عدم اتلاف منابع غذایی و آبی، موجب بهبود بهداشت فارم و کاهش سطح بیماری می گردد.

در ادامه توجه شما را به تماشای ویدیوی فارم مرغ گوشتی بل اند ایوانز جلب می کنیم.

 

ضمنا برای مشاهده فایل HD ویدیو می توانید کانال آپارات ما را دنبال کنید

ثبت دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه، وارد حساب کاربری خود شوید.

موارد مشابه