پیشرو، فناور، ارزش آفرین

گروه صنعتی آتام

دانلود سالنامه 1402 گروه صنعتی آتام

دانلود سالنامه 1402 گروه صنعتی آتام

سالنامه آتام، گزارش عملکرد گروه صنعتی آتام در سال 1402

همزمان با جشن تجلیل از پرسنل گروه صنعتی آتام که بمناسبت ششمین سالگرد تأسیس این گروه در پنجم اسفند 1402 در سالن آمفی تئاتر هتل پتروشیمی تبریز برگزار گردید، سالنامه آتام بصورت فیزیکی و دیجیتال جهت ارائه گزارش عملکرد گروه در سال 1402 منتشر شد.

در این مقاله بطور مختصر به برخی از عناوین مهم این سالنامه اشاره خواهیم کرد، همچنین می‌توانید جهت دانلود فایل دیجیتال سالنامه بر لینکی که در پایان مطلب قرار داده شده است مراجعه کنید.

پنج اسفند فرصتی برای قدردانی از زحمات همکاران گروه

سرتیتر صفحه اول سالنامه اشاره به قدردانی و تجلیل از پرسنل گروه صنعتی آتام توسط مدیر عامل مجموعه دارد. در این قسمت مهندس شادمهر، ضمن قدردانی از زحمات تمامی پرسنل گروه در سال 1402، به نقش مهم همکاران در پیشبرد اهداف گروه اشاره می‌کنند. در قسمت دیگری از این قدردانی، به اقدامات گروه در سال 1402 اشاره‌ می‌شود و چشم انداز سال 1403 بطور خلاصه بررسی می‌گردد.

 

گزارش عملکرد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی گروه در سال 1402

طرح‌های توسعه واحد مهردانه

از دیگر عناوین مهم سالنامه، بررسی میزان پیشرفت و اقدامات فنی و عمرانی صورت گرفته در سال 1402 است. راه اندازی خط چهارم تولید در واحد مهردانه، نصب سیلوهای گالوانیزه جهت دپوی محصول و راه اندازی ماکرودوزینگ از اقدامات اساسی صورت گرفته جهت توسعه واحد مهردانه و ارائه خدمات بهتر به مشتریان این واحد است.

گزارش پیشرفت پروژه آتام (شهرک بعثت)

پروژه آتام با هدف ساخت بزرگترین کارخانه خوراک دام و طیور کشور در مرداد سال 1401 بصورت رسمی استارت خورد. اقدامات صورت گرفته برای این پروژه در سال 1402 شامل آجرچینی ساختمان‌های تک طبقه، اجرای ساندویچ پانل‌های دیوارها و سقف سوله و مهمترین قسمت پروژه یعنی عملیات بهسازی خاک در قسمت‌های زیر سیلوهای محصول، برج تولید و سوله مکانیزه است.

گزارش پیشرفت پروژه شادمهر(شهرک سلیمی)

پروژه دیگری که در دست ساخت قرار دارد، پروژه شادمهر است. این طرح با هدف برپایی سیلوهای 3500 تنی جهت ذخیره مواد اولیه در مجاورت شهرک سلیمی در تیر ماه 1401 اقدام به ساخت گردید. زیرسازی سیلوها شامل مراحل خاکبرداری، سنگ‌چینی، آرماتوربندی و بتن‌ریزی از اقدامات اصلی صورت گرفته در سال 1402 برای این پروژه است.

کسب عنوان دومین کارخانه تولید دان آماده طیور در کشور

از مهمترین رویدادهای گروه موفق به کسب عنوان دومین کارخانه تولید کننده دان آماده طیور به لحاظ میزان فروش در سامانه بازارگاه در ماه‌های دی و بهمن سال 1402 است. به گزارش انجمن تولید کنندگان خوراک دام و طیور، گروه صنعتی آتام (شرکت آرمین تجارت آیدین مهر) بر اساس آمار فروش در سامانه بازارگاه پس از کارخانه کلهر دانه جنوب به عنوان دومین کارخانه تولید کننده دان آماده طیور گوشتی انتخاب گردید.

به همین مناسبت، گزارشی از میزان فروش کل محصولات شامل دان آماده و کنسانتره طیور، کنسانتره و پیش مخلوط دام، نهاده‌ ذرت و کنجاله سویا به میزان 102000 تن در سال 1402 توسط معاونت بازاریابی و فروش ارائه گردید و با میزان فروش در سال 1401 که معادل با 80000 تن بود، مقایسه شد. همچنین از زحمات واحدهای تأمین و بازرگانی، تولید و عملیات، مالی و اداری و سایز بخش‌ها و دپارتمان‌ها که گروه را بدین موفقیت نائل آورده‌اند، تقدیر و قدردانی صورت گرفت.

از دیگر پیشرفت‌های صورت گرفته در دپارتمان بازاریابی و فروش گروه، توسعه مناطق فروش محصولات به 14 استان در سال 1402 است که بصورت مختصر در سالنامه اشاره شده است.

آشنایی با واحد پشتیبانی فنی گروه

یکی از واحدهای زیر مجموعه دپارتمان بازاریابی و فروش، واحد پشتیبانی فنی گروه است که متشکل از متخصصین تغذیه دام و طیور و فیزیولوژی دام می‌باشد. این واحد همواره در تلاش است با ایجاد ارتباط با مشتریان و اخذ بازخورد از نتایج و کیفیت محصولات، گروه را در ارائه محصولات بهتر و با کیفیت‌تر به مشتریان یاری رساند.

این واحد علاوه بر اخذ نظرات و بازخوردهای مشتریان، با ارائه برنامه‌های پرورشی، بازدید از فارم‌های پرورش دام و طیور و سایر اقدامات لازم، مرغداران و دامداران را جهت اخذ نتیجه مطلوب تا پایان دوره پرورش همراهی می‌کنند.

در این بخش از سالنامه، همکاران واحد پشتیبانی جهت ارتباط بهتر با مشتری بصورت تصویری معرفی شده‌اند.

 

تحقیق و توسعه و ارائه محصولات جدید

گروه صنعتی آتام، همواره در تلاش است با توسعه و عرضه محصولات جدید، نیاز دامداران و مرغداران را بیش از پیش برطرف نماید. به همین دلیل تیم تحقیق و توسعه گروه متشکل از دامپزشکان و متخصصان تغذیه نسبت به طراحی و فرمولاسیون محصولات جدید بر اساس نیازهای اقدام می‌کنند.

پیش‌مخلوط موننسین دار انرژیک (مونرژیک) از محصولاتی است که در سالنامه آتام بدان اشاره گردیده است. این محصول علاوه بر اینکه تمامی نیازهای تغذیه‌ای دام را برآورده می‌کند، به گونه‌ای طراحی گردیده است که موجب افزایش شیر و افزایش میزان باروری در دام گردد.

کنسانتره حمایتی نیوکاسل از دیگر محصولات جدید گروه محسوب می‌شود و در راستای حمایت از گله‌های طیور که مبتلا به نیوکاسل شده‌اند، طراحی شده است. این کنسانتره بگونه‌ای متعادل گردیده تا اثرات منفی ناشی از نیوکاسل را در پرنده کاهش دهد.

معرفی شرکت‌ها و واحدهای زیر مجموعه

شادمهر تجارت آتام

شرکت شادمهر تجارت آتام در سال 1402 با هدف توزیع نهاده و مواد اولیه در سراسر کشور، در شهر تهران تأسیس گردید. موارد زیر شامل محصولات و خدمات این شرکت هستند:

  • عرضه نهاده‌های دام و طیور در بازارگاه و توزیع از بنادر شمال و جنوب کشور
  • فروش مستقیم و بدون واسطه جوجه باکیفیت از مرغ مادر بصورت نمایندگی
  • عرضه انواع ویتامین‎‌های اروپایی و برندهای شناخته شده در بازار
  • فروش انواع کریرهای دامی
  • فروش انواع کنسانتره و پیش مخلوط  دام و کنسانتره مرغ تخمگذار و گوشتی
  • فروش انواع روغن‌های مورد استفاده در صنعت خوراک طیور

شادمهر صنعت آتام

شرکت شادمهر صنعت آتام، در سال 1399 با هدف طراحی و ساخت قطعات و ماشین‌آلات مورد نیاز در صنعت دام و طیور تأسیس گردید. رشد و توسعه این شرکت در طی سال‌های اخیر منجر به افزایش توان آن در زمینه طراحی و ساخت قطعات و ماشین‌آلات صنعتی شده است. برخی از محصولات طراحی و ساخته شده در این واحد بشرح زیر هستند:

  • ساخت انواع انتقال دهنده با اصول مهندسی
  • ساخت آسیاب و نصب در محل برای واحد مهردانه
  • طراحی و ساخت ماکرودوزینگ برای واحد مهردانه
  • طراحی تابلو برق‌های پروژه شادمهر
  • طراحی و ساخت مارپیچ
  • طراحی و ساخت کولر خط تولید کارخانجات خوراک دام و طیور
  • ساخت انواع قطعات صنعتی با استفاده از دستگاه CNC 

 

مهر پروتئین آتام

شرکت مهر پروتئین آتام، با هدف تشکیل زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ در سال 1402 توسط گروه صنعتی آتام تأسیس گردید. خرید و تجهیز واحد مرغ مادر، مشارکت در پرورش مرغ گوشتی، مشارکت در کشتارگاه سحر مرغ طلایی آذربایجان و ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه مرغ و ماهی در سطح شمالغرب کشور از اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت در سال 1402 است. با مطالعه سالنامه با فروشگاه‌ها و سایر واحدهای زیر مجموعه این شرکت بیشتر آشنا خواهید شد.

 

جهت دانلود سالنامه لطفا وارد لینک زیر شوید

سالنامه 1402 گروه صنعتی آتام

ثبت دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه، وارد حساب کاربری خود شوید.

موارد مشابه